Thursday, 8 June 2017

Kerana Kemewahan, Gadis Ini Dituduh Mempunyai Skandal

Wanita zaman sekarang suka mengambil jalan mudah untuk menjadi kaya dimana mereka akan mencari future husband yang kaya atau menjadi “anak ikan” kepada golongan elit seperti dato, tan sri dan mana-mana pemilik bisnes.
Jadi ramai yang mengaitkan kemewahan seorang gadis bernama Syarifah Khyra Muhsin atau lebih senang digelar dengan nama Khyra ini dengan “sugar daddy” atau pun scandal yang kaya. Dimana dia akan mendapat apa yang dipinta kerana rupa parasnya yang cantik dan masih muda.
Tetapi ramai yang tidak tahu kisah sebaliknya dimana khyra sebenarnya adalah seorang pengeluar produk kecantikan yang berjaya iaitu Fellera Beauty, yang diusahakan oleh dia seorang diri semenjak belajar di universiti.
Masyarakat hanya melihat kesenangan dan kemewahan khyra dan menuduh dia mempunyai scandal yang kaya atau anak ikan kepada “sugar daddy” tanpa mengetahui kisah sebenar.
Banyak pengalaman pahit dan manis yang telah dilalui oleh Khyra semenjak dia mula mengeluarkan produk Fellera tersebut dan dia tidak menghiraukan tuduhan masyarakat terhadapnya kerana dia tahu apa yang dia mahukan dan tidak akan berhenti selagi dia tidak mencapainya.
Gadis muda ini juga sering kelihatan di rancangan bual bicara di tv seperti Jom Singgah, Wanita Hari Ini, Nasi Lemak Kopi O dan juga Meletop untuk berkongsi tips kecantikannya. Dan wajah Khyra juga sering dipaparkan di majalah majalah.
Jadi janganlah kita menuduh tanpa usul periksa, tak elok fitnah nak nak pulak bulan ramadhan ni. Oh dengar cerita Khyra ada share 30 tips kecantikan sepanjang bulan ramadhan ni, apa lagi? Pergi la scroll timeline dia, sempat lagi nak prepare cantik cantik untuk raya ni. - alif channel 



0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib