Sunday, 26 June 2016

‘Hargai, Bukan Bebankan’ – Pemuda Ini Beri Penjelasan Kenapa Wanita Harus Hargai Pasangan Lelaki Sendiri


laki2.2.1
Dalam perhubungan, kebiasaannya lelaki akan berkorban segalanya demi perempuan. Lelaki di Malaysia ni kebanyakannya akan menjadi ‘bank’ untuk kekasih yang dicintainya. Sanggup berhabis duit, asalkan dapat penuhi permintaan wanita yang dia sayang. Tak cukup dengan kereta mewah, makan di hotel mewah, dan macam-macam lagi supaya nampak menghargai pasangannya. Realitinya, itulah keadaan pengorbanan seorang lelaki.
Tapi, berbaloi ke semua tu? Kenapa mesti lelaki yang spend semua duit, sedangkan perempuan goyang kaki aja. Tak dinafikan ada juga wanita yang buat perkara yang sama tapi tak banyak. Kami share ngan korang pendapat dan luahan lelaki ini.

Jadi lelaki ni nampak mudah sebab…

Screen Shot 2016-06-26 at 2.05.43 AM

Siapa lihat pengorbanan lelaki?

Screen Shot 2016-06-26 at 2.06.10 AM

Pernah hargai lelaki yang anda sayang?

Screen Shot 2016-06-26 at 2.06.23 AM

Asalkan semua yang tersayang ni bahagia…

Screen Shot 2016-06-26 at 2.06.34 AM

Pilih untuk membahagiakan dari dibahagiakan

Screen Shot 2016-06-26 at 2.06.56 AM

Saling melengkapi

Screen Shot 2016-06-26 at 2.07.05 AM
Pendapat korang mungkin berbeza. Mungkin tak semua lelaki macam apa yang brader ni ceritakan, tapi kebanyakannya macam tulah. So, kalau korang nak rasa dihargai, korang jugak kena menghargai pasangan masing-masing. Barulah kekal sampai akhir usia, kan?
Sumber: FB Amir Hamzah Abdul Hamid

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib