Sunday, 12 June 2016

Gambar: Bangla On@ni Depan Rumah ‘Gadis Pujaan’

KELU lidah kami dibuatnya apabila melihat gambar-gambar yang sungguh jijik lagi memalukan ini.

Gambar yang mula viral di laman sosial ini menunjukkan seorang lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang ‘menayang’ alat sulitnya di hadapan rumah seorang wanita.
Kejadian dikatakan berlaku di kawasan perumahan di UPSI, Tanjung Malim, Perak.
Difahamkan, lelaki Bangla itu bertindak demikian disebabkan tertarik dengan mangsa yang tinggal di situ.
Aksi lelaki gila seks yang duduk di atas basikal sambil bermain ‘adik’ itu menjadi bualan hangat di kalangan netizen, dengan rata-ratanya marah dan mengutuk aksi biadap lagi tidak senonoh berkenaan.
bangla
bangla3
Seorang netizen, Nor Hakim menyatakan aksi jijik lelaki itu tidak akan berlaku sekiranya wanita tidak mengenakan pakaian seksi yang mencolok mata.
Anak dara pun duk tunjuk betik dengan apom, pakai baju sendat seluar ketat, padan la dengan mamat nih siap tunjuk yang original,” tulisnya.
Sementara itu, Nur Khairunnisa berkongsikan pengalaman yang seakan sama dihadapinya ketika menyewa dengan rakan-rakan di sebuah flat.
Masa duduk menyewa kdulu pernah kena gangguan macam ni dengan sorang pakcik kat situ, tapi takde la dia main bebird dia tu depan rumah, cuma dia selalu mengintai dekat tingkap. Lepas itu selalu dok usha pakaian kalau kitorang jemur kat beranda, tengok baju pun jadi.. rasa macam nak hempuk je org tua tu, haih.. nak kata kita orang pakai ketat-ketat, idak la pun, bahaya betul,” komennya. – MYNEWSHUB.CC

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib