Monday, 22 June 2015

Kisah Bagaimana Wanita Ini Dilamar Gurunya Sendiri

Mija8
Inilah yang dikatakan “jodoh dan ajal maut di tangan Tuhan” wanita ini menceritakan pengalamannya ketika dilamar oleh suaminya pada tahun lepas.
Wanita yang dikenali sebagai Nurramizah Fadzil ini pada asalnya seorang penganggur dan mahu memulakan perniagaannya, jadi dia mengikuti kelas untuk membina sebuah laman web.
Haaa, kalau korang nak tahu macam mana cerita selanjutnya jom tengok kat bawah ni.

Kenal Sebagai Cikgu

Mija1

Kenal Sebulan Je, Terus Jumpa Mak Ayah

Mija2

13/12/2014 Sah Diijabkabulkan

Mija3

Masa Kerja Dulu Tak Pernah Ada Pakwe

Mija 4

Try And Error

Mija5

Akhirnya Disatukan

Mija6
Begitulah ceritanya, jadi lepas ni korang janganlah frust menonggeng kalau jodoh tu lambat sampai. Tapi korang pun kenalah usahakan juga macam apa yang dikatakan oleh Mija tadi.

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib