Thursday, 12 March 2015

Alahai.. Kecik-Kecik Dah Pandai Borak Pasal Kemaluan!

TAK tahulah apa nak jadi dengan budak-budak sekarang ni.. belum lagi jadi laki bini dah seronok sembang hal kemaluan.
Tengok je lah petikan perbualan di aplikasi mesej yang semakin tersebar di laman-laman sosial di bawah ini.
Baca sendiri bagaimana pasangan kekasih yang dipercayai masih lagi bersekolah berborak. Memang seram habis kalau ibu bapa baca!
Tersalah potong bulu k**e pun nak dikongsikan dengan girlfriend.. motif..?!
kids
Adoi, man up lah dik.. tak malu ke kongsi cerita dalam seluar.
Yang awek pula bukan main melayan, kalau dekat dah ditolongnya boyfriend tu potong bulu k**e katanya.
Memang parah… anak siapalah agaknya ni. Daripada tolong benda tak semenggah macam itu lebih baik tolong mak masak kat dapur atau menyapu laman ada jugak faedahnya.
- MYNEWSHUB

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib