Sunday, 11 January 2015

Parah! Gadis bertudung rela dicabul artis Korea atas pentas (Gambar & Video)

Aku rasa ramai yang dah tahu yang K-Pop itu anjing, tapi sewaktu artis K-Poop ini buat persembahan kat Malaysia, ia membuktikan lagi bahawa K-Pop itu budaya yang teruk dan merosakkan anak2 gadis kita. Dengan mudahnya diorang dapat tunjuk dan membuatkan betapa murahnya maruah anak2 gadis melayu kita biarpun elok bertudung dan berbaju labuh. Aku rasa kalau artis K-Pop lelaki ni mintak anak gadis melayu kita ni tidur sekali dan serahkan dara kepada mereka pun pasti beratur yang tunggu giliran.

Gambar Artis KPOP B1A4 Peluk Cium Peminat Malaysia
kpop 1 kpop 2 kpop 3
malaysia peluk
artis-kpop
artis-kpop-2





















Faham kenapa dulu aku cakap K-Pop itu anjing? Sebab kebanyakan peminat diorang bukan sahaja biadap dan kurang ajar, tapi juga tiada maruah.

Mostly peminat perempuan K-Poop ni biasanya jenis bandwagon yang takde pendirian. Diorang minat semua artis K-Pop lelaki tak kiralah yang bertaraf bintang atau sampah. So asal namanya K-Pop, datang je Malaysia buat persembahan mesti K-Pooper ni akan datang walaupun baru semalam dengar nama diorang dan esoknya sanggup menyerahkan badan kalau diminta.

Kalau artis barat nak datang Malaysia buat konsert bukan main lagi bagi syarat dan garis panduan macam2, tak boleh pakai seksi, kena hormat budaya dan adat ketimuran Malaysia lah sampai ramai artis yang terpaksa batalkan konsert mereka di Malaysia sebab tak sanggup nak ikut syarat2 yang ketat tu, tapi artis K-Poop datang Malaysia boleh pula main langgar je semua budaya dan agama kita? Adakah sebab diorang artis dari negara Asia maka tak perlu bagi syarat dan garis panduan?

Ibu bapa kalau anak perempuan anda peminat K-Pop sila berhati2 sikit. Diorang ni horny lain macam sikit kat artis Korea. Kalau lelaki melayu nak peluk diorang akan bagi berbakul ceramah agama, tapi kalau artis lelaki Korea datang diorang yang peluk dulu. Kalau diorang nak minta kebenaran nak tengok konsert K-Pop, sama ada jangan bagi pergi atau pastikan diorang tak pakai tudung sebab kalau tidak hanya mencemarkan imej wanita muslimah sahaja.

Lepas ni kena tambah satu lagi kriteria kalau nak cari calon bini, iaitu bukan peminat K-Pop dan tak pernah bermartubasi dengan gambar Taeyang, Chanyeol, Sehun, Mihun, Bihun or whatever K-Poop crap. -Buasir otak

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib