Sunday, 7 December 2014

Alvin Tan hina Sultan gelar 'Perangai macam Bangsat'

 Alvin Tan hina Sultan Selangor.
KUALA LUMPUR 6 Dis - Blogger seks, Alvin Tan semakin biadap apabila terus menggunakan laman Facebooknya itu menghina dan mencaci Sultan Selangor.

Malah, beliau turut mengherdik beberapa pihak yang menyerang dan mengecam terhadap tindakan biadapnya itu.

Tetiba je page saya byk anjing2 bodoh dtg menyalak... Dahlah Sultan yang ko puja tu bodoh, hang pergi ikut bodoh juga.

"Sultan-sultan tu bukannya tau apa pon. Curi wang rakyat, pakai baju kuning bangang ingat kacak sgt (tp muka mcm babi), pakai keris mcm sakai, pastu ingat depa pandai sgt boleh bagi/tarik balik gelaran sesuka hati... Mampos je lah anjing2 diraja ni.


Lebih rela aku membela anjing daripada menyara Sultan-Sutan yang perangainya macam bangsat. UMNO sama Sultan sama je. Please die you royal shitheads!," katanya.
Status Alvin Tan di Facebook yang menghina Sultan.
Kelmarin, Alvin telah memuat naik kenyataan yang menghina institusi Diraja Selangor secara terang-terangan dalam akaun Facebooknya.

Beliau dipercayai telah memuat naik kenyataan menghina Sultan Selangor itu ketika berada di Los Angeles, California, Amerika Syarikat berdasarkan catatan lokasi di laman sosial berkenaan.

Tindakan Alvin merujuk keputusan pihak Istana Selangor yang menarik semula gelaran pingat 'Dato Seri' Anwar Ibrahim.

Alvin kini dipercayai menetap di Amerika Syarikat setelah melarikan diri dari pertuduhan jenayah di bawah Akta Hasutan 1948 serta Akta Penapisan Filem kerana memuat naik entry 'bak kut the' pada bulan Ramadan tahun lepas dan gambar serta video seks bersama bekas pasangannya, Vivian Lee menerusi sebuah laman blog. -rakyatnews

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib