Sunday, 30 November 2014

Fasha Sandha mengamuk dikomen isu berpantang

Fasha Sandha berang ditegur peminat isu berpantang.
Alahai, kesian pula insan-insan yang bergelar artis ini.
Semua gerak-geri dan kelakuan sering menjadi perhatian hingga adakala semua kelakuan serba tak kena dimata masyarakat.
Lebih berani, ada peminat-peminat yang berani menegur dengan nada dan ayat yang kasar hingga boleh melukakan hati sesiapa sahaja yang diperkatakan.
Itulah yang terjadi kepada selebriti terkenal, Fasha Sandha apabila ada pengikutnya mempersoalkan isu tempoh berpantang dengan memanggil Fasha sebagai ‘perempuan’.
Aik, kasar benor bunyinya kan….rasa-rasanya kalau kita yang kena pun memang berasap telinga!
Isu ini timbul apabila Fasha memuat naik gambar dia dan suaminya, Jejai bersarapan di sebuah restoran bersama beberapa rakan yang lain.
Umum mengetahui Fasha baru sahaja melahirkan puteri comel dan pastinya kini Fasha sedang dalam proses berpantang untuk membaiki luka-luka selepas bersalin.
Sekaligus menimbulkan persoalan kepada salah seorang peminat yang ‘terover ambil berat’ dengan menulis “perempuan ni dah habis pantang ke”  di ruangan komen Instagramnya.
Dek kerana perihatian terlebihnya ini, Fasha dengan sendiri membalas komen peminatnya dengan persoalkan balik mengapa dia tidak boleh keluar bersama suaminya?
Fasha Sandha membalas komen salah seorang peminatnya.
Hah, walaupun ayat yang digunakan Fasha nampak biasa tetapi nada disebalik ayat-ayat tersebut sendiri sudah menggambarkan kebengangan Fasha bila dipersoalkan soalan sebegitu dengan panggilan ‘perempuan’.
Itulah, lain kali kalau ingin bertanya, tidak boleh ke memanggil nama Fasha elok-elok. Tak pasal-pasal ke sound dengan artis.- MYNEWSHUB

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib