Sunday, 30 November 2014

(8 Gambar) Apabila gadis comel jadi mekanik kereta

Kisah gadis manis ini jadi mekanik kereta di Bangi Selangor telah viral di internet.
Kalau nak tengok kaum hawa bekerja di bengkel kenderaan, rasanya memang jarang sangat. Jika ada sekali pun, biasanya mesti jenis yang ‘kental’ dah macam lelaki.
Maka kalau dikatakan ada mekanik berupa gadis ayu dan cun kerja di bengkel siap buka enjin dan menyelusup masuk bawah kenderaan macam pekerja bengkel lelaki, memang susahlah nak percaya betul tak?
Percayalah.. di sebuah bengkel yang terletak di Bangi, terdapat awek cun bekerja sebagai mekanik di sana.
Kalau dilihat pada rupa, tak mustahil ada yang sanggup datang konon nak baiki kereta padahal tak ada rosak apa pun.
Sanggup pilih kerja lelaki sebagai kerjaya.








Bagaimanapun harus dinyatakan di sini, bengkel tempat awek ni kerja khusus untuk baiki kereta continental jadi kalau kalau kereta korang buatan Eropah dan rosak atau perlu servis silakanlah hantar kat sini dan sambil-sambil tu bolehlah tengok awek cun buat kerja bengkel macam mana kan… - MYNEWSHUB

0 comments:

Post a Comment

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib