Monday, 15 September 2014

Pelakon Izara Aishah digelar artis murahan oleh peminat

Izara Aishah
Lama rasanya tak dengar mengenai pelakon manis lagi jelita, Izara Aishah. Korang ingat lagi tak gosip Izara bercinta dengan anak tiri penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza tu?

Hmm, kalau baca melalui statement Izara sebelum ini, jejaka yang bernama Adib ni cuma kawan lama saja. Tak ada apa-apa hubungan pun. Tetapi, sekeping foto yang mula tersebar seolah-olah menidakkan jawapan Izara terhadap status hubungannya. Difahamkan, foto itu tersebar apabila sebuah blog hiburan terkenal memuat naik foto tersebut. Dek kerana itu, ada beberapa peminat Izara menggelarnya wanita murahan. Hmm kenapa sampai begitu ya?
Gambar Izara Aishah dan Adib Khalid menimbulkan kontroversi.
Kalau korang nak tahu, foto tersebut menunjukkan Adib sedang memeluk pinggang Izara namun, tangannya dilihat terletak dibahagian pinggul. Hmm, apa lagi, keyboard warriors pun pantas je membambu pasangan ni.

Ada yang mempersoalkan tindakan jejaka itu, ada yang menggelar Izara dengan bermacam gelaran. Tepi, yang lucunya, ada juga yang mengaku Izara kekasih diorang tau! Hehe. Kami pun masih tertanya-tanya status sebenar Izara dan Adib ni. Nak kata kawan macam tak, nak kata bercinta dinafikan pula. Apapun, kami tetap sokong karier lakonan Izara, cuma nasihat kami janganlah sampai kontroversi memakan diri ye dik?

1 comments:

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib