Sunday, 23 March 2014

Penjelasan Sharifah Sakinah isu tayang perut di Instagram

Gambar tunjuk perut Sarifah Sakinah dapat respon peminat.
Pelakon dan sesekali pelawak, Sharifah Sakinah yang ditemui ketika sesi bacaan skrip filem terbarunya yang berjudul Pekak di Sri Pentas petang semalam telah menjelaskan beberapa perkara berhubung isu yang mengatakan dia sengaja mendedahkan perutnya di laman Instagram.
“Saya sebenarnya tayang perut bukan secara sengaja. Tujuannya adalah untuk menjadi model kepada peminat-peminat yang menyaksikannya supaya dapat menjadi inspirasi kepada mereka semua untuk lebih semangat menjadi cantik, kurus dan sihat”
“Kalau boleh saya nak mereka dapat perut, otot yang cantik seperti apa yang telah saya pamerkan itu. Saya tak kisah apa orang nak cakap dan apa yang saya lakukan ini adalah positif dan saya nak lihat ramai di antara mereka berjaya dan sihat dan itulah matlamat dan tujuannya yang sama,” katanya panjang lebar.
Gambar Sharifah Sakinah di gim.
Sementara itu dia turut memberitahu bahawa program “Sakinah Fitness” akan menjalani fasa yang serius apabila akan berkobolarasi bersama-sama dengan E-Fitness di One Subang, One City Mall di mana akan disasarkan seramai 5000 penyertaan yang akan menjalani program selama 3 bulan.
Dia juga akan menjalankan aktiviti kecergasan selama 52 jam yang akan dijayakannya pada bulan September ini yang dinamakan sebagai Sakinah Fitness Fiesta.
Tidak dinafikan juga bahawa platformnya sebagai artis memudahkannya untuk menarik peminat menyertai program kecergasan ini.
“Saya tidak menafikan bahawa penglibatan saya sebagai seorang artis telah berjaya menarik lebih ramai peminat untuk menyertai program ini selain daripada meningkatkan kesedaran kepada mereka tentang aktiviti yang menyihatkan ini,” tuturnya.
Sharifah Sakinah juga bakal melancarkan produk jenamanya tersendiri tidak lama lagi, Sakinah Skincare yang merupakan produk penjagaan badan bagi mereka yang aktif bersukan.
“Sekarang ini saya masih mencubanya terlebih dahulu sebelum ianya dipasarkan pada penghujung tahun ini untuk memastikan kualiti dan kandungannya,” tambahnya lagi. -roti kaya

1 comments:

  1. aku harap lepas ni xpayah la kuarkn berita pasal minah ni..dia ni nk cari publisiti murahan je.Kuarkn berita pasal die buat loya tekak je..ape kate tutup cerita pasal die mcm die ni tak wujud kat industri malaysia.Pada pihak media yg kuarkn berita psal die ni..sudah2 la bersubahat,jgn sebab nak glamour korang pon tambah dosa. Sila amik perhatian,mulai sekarang kita boikot je artis2 rosak akhlak yg meruntuhkan nilai moral anak2 bangsa...ingat,jangan bersubahat.

    ReplyDelete

Top Ad 728x90

Copyrights @ Berita Sini - Blogger Templates By Templateism | Templatelib